Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Połajewo

Dobry Start od lipca tylko elektronicznie a obsługą całego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Utworzono dnia 30.06.2021

1 lipca br. rozpocznie się nabór wniosków do tegorocznej edycji programu „Dobry start”. To 300 zł na wyprawkę szkolną dla każdego uczącego się dziecka. – W tym roku wnioski złożymy wyłącznie online.

 
Rok 2021 przyniósł zmiany w programie „Dobry start” – teraz wnioski o świadczenie można składać tylko w formie elektronicznej, a obsługą całego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

 

Ważne terminy!

Od 1 lipca br. wniosek online, tak jak w poprzednich latach, można złożyć:

  • przez bankowość elektroniczną
  • portal Emp@tia
  • PUE ZUS 

Wnioski w ramach programu „Dobry start” można składać do 30 listopada br.

Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to środki trafią do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.

Dla kogo świadczenie „Dobry start”?

„Dobry start” to 300 zł miesięcznie na każde uczące się w szkole dziecko w wieku od 7 do 20 roku życia, a w przypadku dzieci z niepełnosprawnościami – do 24 roku życia. W 2020 r. wsparciem z programu „Dobry Start” objętych było 4,4 mln uczniów. Na świadczenia w ramach programu od początku jego funkcjonowania przeznaczono już 4,1 mld zł, ok. 1,4 mld zł rocznie.

Nasza placówka

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny